De rol van leeruitkomsten in het mbo

Het project bestudeerde de rol van leerresultaten bij het ondersteunen van de dialoog tussen de arbeidsmarkt en onderwijs en opleiding in beroepsonderwijs en -opleiding. Het keek naar 15 Europese landen en gebruikte ESCO en World Skills Standards om individuele kwalificaties te vergelijken. Daarnaast zijn in de vergelijking samen met UNESCO en ETF kwalificaties uit alle delen van de wereld opgenomen. De studie werd uitgevoerd in opdracht van CEDEFOP (en UNESCO en ETF) en werd uitgevoerd in samenwerking met 3s in 2015-2016.

Studies Mondiaal Europees 2015 2016 Cedefop ETF UNESCO

Projectcode: B051

Download projectdocument(en)

Gebruik van leeruitkomsten om het profiel van beroepsonderwijskwalificaties te vergelijken – een wereldwijde studie Cedefop en UNESCO

Wat kan Ockham IPS voor u betekenen?

Bent u geïnteresseerd in het werk dat Ockham IPS heeft uitgevoerd? Of wilt u weten wat Ockham IPS voor u kan betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Neem contact op